profesionalios SEO paslaugos, kompiuteris, analytics

Verslo pradžiamokslis: nepamirškite digital marketingo

Ne taip jau seniai rašėme apie verslo procesų valdymo pradžiamokslį. Tačiau tai nėra vienintelis dalykas, kurio reikia norint, kad įmonė dirbtų sklandžiai ir pelningai. Akivaizdu, kad šiandien tam labai daug įtakos turi skaitmeninė rinkodara. Visgi ja tinkamai pasirūpinti gali ne visi – net ir apie tai, kokios turėtų būti profesionalios SEO paslaugos, gali kažką pasakyti nedaugelis. Tad trumpai apie esmę.

 

Visada turėkite strategiją ir planą

 

Iš tiesų dar prieš įsteigiant įmonę derėtų gerai apgalvoti ir parengti specifinį rinkodaros planą. Mąstykite, kam ir kokiu tonu kalbėsite, kokias žinutes norėsite perteikti, kur skleisite naujienas, kaip skatinsite pardavimus, kaip susigrąžinsite klientus ir panašiai. Visa tai labai pravers pradėjus dirbti.

 

Žinoma, nemaža dalis žmonių tiesiog apie tai pamiršta. Jie jau įsibėgėja su įmonės veikla, tačiau staiga pastebi, kad norimo rezultato kaip nėra, taip nėra. Taip tikriausiai ir yra dėl „praleistų pamokų“. Būtina ne tik parengti gerą planą, išsikelti uždavinius, bet ir paprasčiausiai visu tuo sektis, laikytis iš anksto numatytos, labai aiškios krypties. Iš chaoso vargu ar kada nors išgausite ką nors gero.

 

Išnaudokite reikiamus kanalus

 

Kurdami planą jau galite daugiau ar mažiau numatyti, kaip bus pritaikomos profesionalios SEO paslaugos, ar reikės ir „Ads“, ir kitų kanalų. Juk yra iš ko rinktis – tinka ir vaizdo platformos, ir įvairūs socialiniai tinklai.

 

Numatykite, kur ir kaip veiksite, kokių tikslų sieksite. Pavyzdžiui, ar dalinsitės įvairiomis nuotraukomis, ar kursite vaizdo įrašus, ar nuolat pildysite svetainės turinį, ar bendrausite komentarais? Ar norėsite didinti žinomumą, ar skatinsite pirkti prekes, ar bandysite susigrąžinti potencialius pirkėjus, užsukusius, bet nieko neįsigijusius? O gal – viską iškart? Visa tai lems ne tik finansines išlaidas, bet ir galutinį rezultatą.

 

Žinokite, kur kreipiatės

 

Daugybę įmonių labai vilioja galimybė pasisamdyti kokį vieną specialistą ar dar blogiau – užkrauti skaitmeninį marketingą žmogui, kuris apie tai nelabai ką nusimano. Ar tikrai manote, kad taip sutaupysite? Iš tiesų prarasite visko – ir lėšų, ir paprasčiausiai laiko, ir gal net būsimų sandorių, ir darbuotojų.

 

Jei domina profesionalios SEO paslaugos, ar pagalba su „Ads“, remarketingas, nepagailėkite pastangų atrasti specialistus, kurie gali pasigirti ir žiniomis, ir patirtimi. Pažvelkite į jų „portfolio“: ką ten matote? Padėti gali ir rekomendacijos, atsiliepimai, įvairūs reitingai. Tuomet jau galėsite būti ramūs – ekspertai padės bet kurioje rinkodaros situacijoje.